Andre del av strategioppgaven innebærer å lage en sosial medie-strategi for en bedrift. Om strategien er fiktiv eller ekte vare er av underordnet betydning - her skal det læres.
Siden jeg er ansatt i NINA har jeg valgt å lage en strategi for nettopp NINA. Jeg vil imidlertid påpeke at dette ikke er NINAs offisielle strategi, men min tolkning av oppgaven.
NINA og sosiale medier
En veldig utførlig strategi og fint at du brukte denne oppgavebesvarelsen også til å promotere din arbeidsplass sine faktiske facebooksider osv.. Jeg fulgte også kildehenvisningene dine og fikk med meg slidesharene - i foredraget til Thomas Moe som Anita la ut i diskusjonsforum snakket han spesielt om dette med å være flink til kildehenvisninger.
SvarSlettJeg har ikke fått sett foredraget ennå Janneke, men skal absolutt gjøre det.
SlettEr enig i at kildehenvisninger er viktig. Det slurves litt med dette på nett opplever jeg. Mye deling og kopiering uten å oppgi kilder. Samtidig som det jo er så enkelt å legge ved ei lenke.
Flott innlegg! Spennende å lese et strategidokument som omhandler en ekte organisasjon :-)
SvarSlettTakk Sara, det er hyggelig å høre!
Slett