tirsdag 25. september 2012

Strategi i praksis

Andre del av strategioppgaven innebærer å lage en sosial medie-strategi for en bedrift. Om strategien er fiktiv eller ekte vare er av underordnet betydning - her skal det læres.

Siden jeg er ansatt i NINA har jeg valgt å lage en strategi for nettopp NINA. Jeg vil imidlertid påpeke at dette ikke er NINAs offisielle strategi, men min tolkning av oppgaven.

NINA og sosiale medier


4 kommentarer:

  1. En veldig utførlig strategi og fint at du brukte denne oppgavebesvarelsen også til å promotere din arbeidsplass sine faktiske facebooksider osv.. Jeg fulgte også kildehenvisningene dine og fikk med meg slidesharene - i foredraget til Thomas Moe som Anita la ut i diskusjonsforum snakket han spesielt om dette med å være flink til kildehenvisninger.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har ikke fått sett foredraget ennå Janneke, men skal absolutt gjøre det.
      Er enig i at kildehenvisninger er viktig. Det slurves litt med dette på nett opplever jeg. Mye deling og kopiering uten å oppgi kilder. Samtidig som det jo er så enkelt å legge ved ei lenke.

      Slett
  2. Flott innlegg! Spennende å lese et strategidokument som omhandler en ekte organisasjon :-)

    SvarSlett